Такмичење на Универзитету Сингидунум

sLIKA6photo icon

Овогодишње такмичење "Дигитална комуникација у туризму Србије" одржано је 30. марта 2017. године у центру Универзитета Сингидунум у Новом Саду. Укупно 18 тимова из целе Војводине, из Новог Сада, Руме, Ирига, Титела, Руског Крстура, Кикинде, Бачке Паланке, Сомбора, Суботице и Србобрана такмичило се у представљању своје идеје за интернет презентацију неке од разноврсних дестинација у Србији.

Наше ученице одељења 3.4- образовни профил туристички техничар : Тамара Гајић, Tијана Резнић и Eмилија Ракочевић представљале су нашу школу. Екипа наше школе имала је задатак да пред жиријем презентује своје идеје и пословна решења o теми „Дигитална комуникација у туризму Србије “ у следећим активностима:

1. Анализа дестинације/локалитета: кључне информације, преглед атракција (природне, културне и др.), понуда (производи и услуге) и сл.

2. Идентификовање потенцијалне циљне групе за дестинацију/локалитет и у складу са тим одређивање најважнијих дигиталних канала комуникације које они користе.

3. Креирање дигиталне материјале који ће садржати јасне и стимулативне поруке које се односе на представљање дестинације, али и различите акције и понуде дестинације (кратки видео, текстуалне објаве, фотографије и сл.).

Прво место освојили су ученици Гимназије "20. октобар" из Бачке Паланке, друго место поделиле суекипе: Средње школе "Светозар Милетић" Нови Сад и Економске школе Сомбор.

Специјало признање и награду добио је тим Економско-трговинске школе из Кикинде - Емилија Ракочевић, Тамара Гајић и Тијана Резнић, чији је ментор била проф. Наташа Вучковац.

Треће место освојио је тим из Средње стручне школе "Др Радивој Увалић" Бачка Паланка.

Жири су сачињавали: проф. др Владимир Џамић, продекан ФТХМа, др Мирослав Кнежевић, доцент и Предраг Обрадовић, маркетинг и ПР менаџер Универзитета Сингидунум. Модератор је била проф. др Јелена Гајић.

Циљ такмичења је упознавање средњошколаца са туристичким потенцијалима Србије, маркетингом у туризму и угоститељству, а посебно са интернет маркетингом, који постаје све популарнији у савременом добу. Ученици су имали прилику да покажу своју креативност и самопоуздања, да практично примене оно што су научили на часовима, као и да се упознају и друже са својим вршњацима из других градова Војводине.

У Кикинди, 31.03.2017.

Наташа Вучковац, проф.